Thursday, May 3, 2007

تاج صغير

هل كنت طالب شاطر فى المدرسة ؟
ابتدائي;اعدادي : تفوق ومواظبة
ثانوي : فشل وتزويغ
أحب مادة , أكره مادة ؟
أحب مادة : اللغة العربية
أكره مادة : الفيزياء والكيمياء
كنت عايز تطلع ايه وانت صغير ؟
كانو ديما يسألوني واقول مش عارفة
وبما اني لسا صغيرة فأنا احب اشتغل في مجال السينما والتلفزيون وراء الكمرا وممكن اتجرأ وابقى قدامها واي حاجة تتعلق بالالكترونيات والوسائط المتعددة والكمبيوتر
انا مش مقتنعة بفكرة ان الانسان لازم يشتغل شغلانة وحدة انا نفسي اشتغل اكثر من عمل في وقت واحد أوظف فيهم كل مواهبي
***
أمرر التاج لجميع أصدقائي
وشكرا لحبيبتي وينكي
**
باسمه

13 comments:

كلام لوجيك said...

ازيك يا بسوم
دي اسرع اجابة تاج
ههههههه
منا عارف ماتقدريش تتأخري على وينكى

ماكنتش اعرف ان نفسك مفتوحة قوي كده للعمل ؟؟
ربنا يوفقك وتقدري تحققى كل اللى بتحلمى بيه وتنولى ما تريدين

وشدي حيلك فى دراستك ، عشان هى اول عقبه هتقابلك فى طريق تنفيذ احلامك

خلى بالك من نفسك
ودمتى بكل خير
اخوكى

انا من اهوى ومن اهوى انا said...

بســـــمه :

ربنا يحققلك كل اللى بتتمنيه وبتحلمى بيه بس انا متأكد انك هاتغيرى رأيك فى انك تشتغلى كذا شغلانه مع بعض لما تحسى بتعب الشغل وتدخلى معانا المعمعه ساعتها هاتقولى هو فين ابن الحلال اللى يستتنى فى البيت ، ولو لقيتيه ابقى شوفيلى بنت الحلال اللى تستتنى انا كمان واقعد فى البيت :( .

اتمنى ليكى كل التوفيق .
محمد فوزى

Yasser Hussein said...

أخبارك ايه يا باسمة
من زمان مش باشوف لك تعليقات عندي
أتمنى أنك تكوني بخير
التاج الجميل ده مررتهولي وينكي
ورديت عليه
أنا مبسوط منك لطموحك
وأنك نفسك تشتغلي أكتر من عمل
برافو عليكي

خالص تحياتي

BaSsMa said...

ايوة ياسمسم دي عقبة عالية اوي
متخلنيش اعيط
:(

محمد التستيت مش معناه اني مشتغلش
يهمني جدا اني اكون بشتغل ومش محتاجة لحد ومش ممكن اكرر الخطأ وابقى رهينة زوجي ومصاريفه زي مانا حاليا رهينة لأهلي
دي حاجة ..الحاجة التانية
اني محبش ان شغلة وحدة تاخد كل وقتي
وتفرض عليا الروتين لي برضه نفسي اخلص منه
شوية كده وشوية كده :)

مستر ياسر
مانت كمان غايب
ولا ايه :)
انا اصلي الفترة دي مزنوقة اوي
امتحاني المشؤوم الشهر الجاي
ضحكنا كثير حنقضي السنة كلها ضحك ولا ايه
:p

الســـاحر said...

اجاباتك رغم ان التاج صغير
الا انك دمك خفيف وصريحه
وبسيطه
ودا اكيد بيعبر عن شخصيتك
وفى النهايه انا شرفنى زيارتك
زمنتظرك تشرفينى بالزياره

Anonymous said...

التاج ده هايدخل موسوعه جينيس كأقصر تاج عرفه التاريخ
ربنا معاكى ويوفقك
مستنياكى تيجى تقوليلى انا نجحت ونازله مصر بكره
محبتى

BaSsMa said...

الساحر
أشكرك على ذوقك
:)نورتني

وينكي هو كان حيكون أقصر من كده
بس قلت اختشي على دمي شوية
:D
ادعيلي

Anonymous said...

أحببت مدونتك كثيراـ أرحب بنفسي صديقة لك

BaSsMa said...

tzart
أهلا بيكي
أول مغربية تزورني
:)
سعيدة بيكي ولنكن أصدقاء
:D

نفسنا said...

تم أفتتاح العدد الأول من مجلة نفسنا
نتمنى منكم زيارتنا

SomeOne said...

لا الاغنية شغالة
انا جربتها تاني
اكيد في مشكلة عندك
او حاجة غلط
مش عارف
:)

أُكتب بالرصاص said...

يالا
ربنا يوفقك وتشتغلي
اكتر من شغلانة


إزيك يا باسمة؟

BaSsMa said...

:)
الله يخليك ياتامر مش اسمك تامر برضه
انا بخير الحمدلله